خرید و فروش انواع روغن مرغی- خوراک دام و طیور+بصورت عمده و قیمت مناسب(7نکته مهم)

خرید و فروش انواع روغن مرغی (بصورت خام و  نیزتصفیه شده) با کیفیت بالا جهت خوراک دام و طیور ونیزمصارف (صابون سازی) بصورت عمده و قیمت مناسب را در مجموعه گلسام (09192516583 مهندس حسین احمدی) میتوانید سفارش خو جهت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

روغن مرغی

خرید و فروش  انواع روغن مرغی جهت خوراک دام و طیور و (صابون سازی) بصورت عمده و قیمت مناسب +نکات مهم و ضروری

1-کیفیت محصول: از تأمین‌کنندگان معتبر خرید را انجام دهید تا از کیفیت روغن مرغی اطمینان کنید. بررسی گواهینامه‌ها و استاندارها و مجوزهای بهداشتی مهم  و ضروری می باشد.بنابراین جهت خرید انواع روغن مرغی جهت خوراک دام وطیور و یا مصارف صابون سازی با استاندارد لازم کافیه با کارشناسان مجموعه گلسام ارتباط و مشاوره بگیرید.

2. قیمت: قیمت‌ها را از چند تأمین‌کننده مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. خرید بصورت عمده تاثیر زیادی در قیمت مناسبتر و ارزان تر محصول  دارد.

3. حجم و بسته‌بندی: برای نگهداری طولانی مدت انواع روغن مرغی جهت خوراک دام و طیور و یا مصرف صابون سازی نوع بسته بندی مهم و ضروری است و نیز سعی به حمل و نقل آسان را انتخاب کنید.فراموش نکنید که  حجم مورد نیاز شما با بسته‌بندی‌های موجود حتما تناسب داشته باشد.

4. تاریخ انقضا انواع روغن مرغی: به تاریخ انقضا و شرایط نگهداری روغن مرغی جهت خوراک دام و طیور و یا صابون سازی توجه بسیار کنید و از تازگی و کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنید.مجموعه گلسام این اطمینان را به مشتریان خود میدهد.

5. نحوه پرداخت و تحویل روغن :نحوه پرداخت و تحویل بار نیز جزو موارد مهم جهت خرید انواع روغن مرغی می باشد 

6. بازخورد مشتریان از خرید و نظرات انان: نظرات و تجربیات سایر خریداران را مطالعه کنید و از تجربیات انان جهت فرایند خرید و نوع روغن خریداری شده بخوبی بهره مند شوید.

مجموعه گلسام توانسته است از رضایت 96 درصدی مشتریان بهرمند و جزو تامین کنندگان مهم انواع روغن مرغی جهت خوراک دام و طیور و همچنین جهت مصارف صابون سازی باشد و همیشه در تامین محصولات خود بهترین کیفیت ها و مناسبترین قیمت که خرید روغن مرغی با قیمت ارزان را شامل میشود.

روغن مرغی ارزان

نکات مهم جهت خرید و فروش بصورت عمده انواع روغن مرغی جهت خوراک دام و طیور و نیز مصرف صابون سازی

1. کیفیت مواد اولیه: اطمینان حاصل فرمایید که روغن مرغی و روغن پی از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشند و عاری از آلودگی‌ها باشند.زیرا وجود الودگی و میکروب جهت بیماری دام و طیور شده و ممکن است در مجموعه تلفات زیادی بوجود اورد.

2. مناسبت با نیازها و برنامه  غذایی : ترکیب این مواد باید با نیازهای تغذیه‌ای دام و طیور همخوانی داشته باشد و از نظر پروتئین و چربی متعادل باشد.و بتوان در جیره غذایی بخوبی استفاده کرد.

3. مشاوره با متخصصان مجرب : با دامپزشکان یا متخصصین تغذیه دام و طیور مشورت کنید تا بهترین ترکیب و بالاترین کیفیت  و میزان مصرف در دام و طیور را مشخص کنید.

4. تأمین‌کنندگان معتبر: از تأمین‌کنندگان معتبر و شناخته‌شده جهت خرید بصورت عمده بهره ببرید تا از کیفیت و ایمنی محصولات مطمئن باشید.

5. بررسی گواهینامه‌ها:اطمینان کنید که تأمین‌کننده دارای گواهینامه‌های بهداشتی و مجوزهای سلامت جهت خوراک دام و طیور و کیفیت لازم و استاندارد مورد نیاز در این رابطه باشد.

6. سرویس و پشتیبانی و خدمات قبل و بعد از خرید: بررسی کنید که آیا عرضه‌کننده انواع روغن مرغی پس از فروش و بعد از خرید مشتری ایا پشتیبانی مناسبی ارائه  میدهد؟ و نیز مشاوره و راهنمایی خوبی قبل از خرید مشتری صورت میپذیرد؟

7. تعهد به محیط زیست: اگر برای شما اهمیت دارد، به تعهدات عرضه‌کننده  و تامین کننده محصولات در زمینه محیط زیست و پایداری دقت فرمایید.

با افتخار و اطمینان کامل عرض میکنیم که مجموعه گلسام کلیه این موارد و نکات مهم را رعایت و انجام میدهد و همیشه در کنار قیمت های مناسب و ارزان به انواع کیفیت محصولات تولیدی و تامینی توجه بسیار کرده و همیشه رضایت حداکثری مشتریان  قبل و بعد از خرید را کسب کرده و همیشه بعنوان شعار خود بیان کرده است که منافع ما پیرو منافع مشتری و سود مشتری هدف ماست 

گلسام

gmail (2)
whatsapp (1)
telephone
instagram (1)
gmail (2)
whatsapp (1)
telegram (1)
telephone
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (1 امتیاز)

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *