خرید انواع روغن خوراکی عمده -قیمت ارزان -پخت و پز و سرخ کردنی (20 برند)

جهت خرید انواع روغن گیاهی خوراکی بصورت عمده با قیمت مناسب و ارزان  که بصورت مایع و نیمه جامد در انواع بسته بندی و همچنین بصورت فله جهت پخت و پز و سرخ کردنی را در انواع  برند مختلف در مجموعه گلسام بفروش میرسد.جهت ارتباط 09192516583 مهندس حسین احمدی

جهت خرید عمده با قیمت ارزان و  کارخانه میتوانید با ما در ارتباط باشید

روغن خوراکی

مجموعه گلسام تولید کننده انواع روغن های گیاهی و ارگانیک را با قیمت های فوق العاده و مناسب و انواع کیفیت های موجود در بازار را توانسته است در اختیار عموم مردم قرارداده و رضایت اکثریت عموم را در اختیار خود قرار دهد.

همچنین مجموعه ی گلسام  تامین انواع روغن خوراکی مایع و نیمه جامد در انواع مختلف بسته بندی از قبیل 810 گرمی-1350 گرمی-1800گرمی-2800 گرمی-3 لیتری -4.5 کیلویی و 5 کیلویی حلبی نیمه جامد و نیز 5 لیتری و 17 کیلوگرمی حلب نیمه جامدو همچنین بصورت مایع که برای پخت و پز و نیز سرخ کردنی را بصورت عمده و قیمت ارزان و مناسب حتی پایینتر از کارخانه و در انواع برند های:

نازگل-نیلوفر-ساعی-تبرک-گلناز-مریم-نسترن-نگین-رعنا-لادن-طبیعت-فامیلا-باران طلایی-ورامین-حیات-ویسپو-اویلا-غنچه-اصیل-شیده و بهار را با توجه به سلایق مختلف عموم مردم بصورت عمده در اختیار مصرف کننده قرار دهد با رضایت همه ی مردم عزیز را بتواند جلب کنند.

روغن مایع

خرید انواع روغن خوراکی بصورت عمده

برای خرید انواع روغن گیاهی خوراکی بصورت عمده یکسری پارامترهای مهم و ضروری وجود دارد این المان ها می تواند در خرید عمده نقش مهمی ایفا کنند.

1. شناسایی تأمین‌کنندگان مهم: تحقیق کنید و تأمین‌کنندگان معتبر و معروف در بازار مرجع را شناسایی کنید. این تأمین‌کنندگان می‌توانند تولیدکنندگان محلی یا کارخانجات مهم تولید انواع روغن خوراکی یا واردکنندگان باشند.

2. مقایسه قیمت‌ها: قیمت‌ها و شرایط خرید انواع روغن خوراکی را از چندین منبع مختلف و معتبر مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

3. بررسی و مقایسه کیفیت محصولات: قبل از خرید بصورت عمده، نمونه‌هایی از روغن‌ها را امتحان کنید تا از انالیز و کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل فرمایید.

4. قرارداد و شرایط و نوع پرداخت: با تأمین‌کننده قرارداد مشخصی تنظیم کنید که شامل شرایط پرداخت، زمان تحویل و ضمانت کیفیت استاندارد باشد.(جهت خرید انواع روغن خوراکی بصورت عمده این پارامتر خیلی مهم است)

5. حمل و نقل کالا : به مسائل مربوط به حمل و نقل و انبارداری توجه  ویژه کنید تا اطمینان خاطر شوید که روغن‌ها به درستی و در شرایط مناسب  و مطلوب نگهداری می‌شوند.

6. مجوزها و استانداردهای بهداشتی لازم : اطمینان حاصل فرمایید  که محصولات دارای مجوزهای لازم و استانداردهای بهداشتی هستند زیرا خرید بصورت عمده انواع روغن های خوراکی فاقد استاندارد و مجوزهای بهداشتی به سلامت جامعه ضرر خواهند رساند در نتیجه این مورد هم در خرید عمده انواع روغن خوراکی ضروری است.

مایع

کدامیک از انواع روغن های خوراکی جهت پخت و پز و سرخ کردنی بهتر است؟

در انتخاب انواع روغن های خوراکی جهت پخت و پز و سرخ کردنی نکات زیر را حتما مدنظر قرار دهید:

1. نوع روغن های خوراکی : بسته به نوع پخت‌ و پز و مصرف سرخ کردنی لازم است روغن مناسب را انتخاب کنید. برای مثال بهتر است در سرخ‌کردن، روغن‌هایی با نقطه دود بالا مانند روغن آفتابگردان یا کنجد که قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را دارند مناسب‌تر هستند.

2. کیفیت و خلوص انواع روغن های خوراکی: از برندهای معتبر و روغن‌های خالص سعی کنید استفاده شود. بررسی برچسب‌ها و اطلاعات مربوط به خلوص روغن های خوراکی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

3. ترکیبات انواع روغن های خوراکی: به مواد افزودنی، نگهدارنده‌ها و ترکیبات شیمیایی بکار رفته در انواع روغن خوراکی  توجه کنید.

4. چربی‌های اشباع و غیر اشباع موجود در انواع روغن های خوراکی: نسبت چربی‌های اشباع و غیر اشباع را بررسی و مقایسه کنید. روغن‌های غنی از چربی‌های غیر اشباع غالبا سالم‌تر و برای انسان مفید هستند.

5. بسته‌بندی انواع روغن های خوراکی جهت پخت و پز و سرخ کردنی: روغن‌های خوراکی باید در ظروف تیره و غیرشفاف نگهداری شوند تا از نفوذ نور و اکسیژن جلوگیری شود.زیرا نور باعث کاهش کیفیت در انواع روغن های خوراکی میشود.

6. تاریخ انقضا در انواع روغن: تاریخ تولید و انقضا را حتما بررسی کنید تا از تازگی روغن های خوراکی مطمئن شوید.

7. قیمت انواع روغن های خوراکی:معمولا قیمتها می‌تواند نشانه کیفیت باشد، اما همیشه گران‌ترین گزینه بهترین نیست. مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها در انتخاب انواع روغن مخصوصا بصورت عمده مهم و ضروری است و یکی از پارامترهای تاثیرگذار در خرید انواع روغن خوراکی بصورت عمده می باشد.

جهت خرید عمده برخی از انواع برند روغن خوراکی جهت پخت و پز و سرخ کردنی همراه با قیمت ارزان و مناسب عبارتند از:

1. روغن زیتون “گلسام”: این برند به خاطر کیفیت بالا محصولات و طعم ممتاز و فوق العاده روغن زیتون‌های خود معروف و شناخته شده است.

2. روغن آفتابگردان “باران طلایی”: یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید روغن آفتابگردان با کیفیت و قیمت مناسب و ارزان می باشد

3. روغن کنجد “گلسام”: این برند روغن خوراکی جهت سرخ کردنی و پخت و پز  به خاطر روغن کنجد خالص و با کیفیت همراه با قیمت ارزان و مناسب شناخته شده است

4. روغن نارگیل “کامجد”: این برند به تولید انواع روغن خوراکی نارگیل خالص و طبیعی مشهور و جهت خرید عمده با قیمت ارزان مقرون بصرفه است.

5.انواع روغن مایع “نازگل”: یکی از برندهای معروف و شناخته شده در تولید انواع روغن‌های مایع جهت پخت و پز و سرخ کردنی با قیمت ارزان شناخته شده می باشد

توجه داشته باشید که انتخاب برند روغن های خوراکی مناسب به نوع نیاز و سلیقه ی شما بستگی دارد.

برند

gmail (2)
whatsapp (1)
telephone
instagram (1)
gmail (2)
whatsapp (1)
telegram (1)
telephone
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

4/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *