خرید عمده انواع روغن خوراکی-قیمت ارزان -سویا و افتابگردان تصفیه -(675 گرمی الی 17 کیلویی)

مجموعه ی گلسام تولیدکننده انواع روغن گیاهی طبیعی و نیز تامین کننده انواع روغن خوراکی در بسته بندی های مختلف که از 675 گرمی الی حلب 17 کیلوگرمی را بصورت عمده بابهترین مبلغ و قیمت ارزان عرضه میکند.انواع روغن خوراکی مانند روغن سویا و افتابگردان که بصورت تصفیه شده و همچنین بصورت خام  در گالن های 20 لیتری و نیز فله (توسط تانکر حمل روغن فله ) بفروش میرساد.

بنابراین جهت خرید عمده انواع روغن خوراکی با قیمت ارزان و مستقیم از کارخانه میتوانید با کارشناسان مجرب در مجموعه گلسام ارتباط و این محصولات را با قیمت ارزان و کیفیت مناسب و استاندارد خریداری نمایید.(09192516583)مهندس حسین احمدی

بهترین روغن های خوراکی سالم

1. روغن گیاهی زیتون:این روغن فوق العاده به خاطر خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی که در خود دارد گزینه‌ای مناسب برای سالادها و پخت‌وپز ملایم می باشد.

2. روغن آفتابگردان و روغن سویا: این روغن ایده ال با نقطه دود بالا، بهترین گزینه مناسب برای سرخ‌کردن و پخت‌وپز مواد غذایی می باشد.

3. روغن کنجد:این روغن بی نظیر دارای طعم خاص و فوق العاده و غنی از مواد مغذی سالم و مفید گزینه ای مناسب برای پخت و پز و تهیه غذاهای آسیایی است.

4. روغن نارگیل: گزینه‌ای عالی برای پخت و پز، مخصوصا در تهیه ی  شیرینی و دسرها می باشد.

5. روغن کانولا: بسیار کم‌کالری و با چربی‌های غیر اشباع، برای پخت و پز عمومی و سرخ‌کردن مواد غذایی بسیار مناسب است.

روغن مایع

لیست شرکت های تولیدکننده روغن خوراکی به همراه برند

در ایران، تعداد بسیار زیادی شرکت معتبر در زمینه ی  تولید روغن خوراکی فعالیت دارند. برخی از این شرکت‌ها و انواع برند روغن‌های خوراکی تولیدی آن‌ها عبارتند از:

1. شرکت تولیدکننده روغن خوراکی گیاهی غنچه: تولید روغن‌های مختلف شامل روغن مایع، روغن سرخ‌کردنی و روغن‌های مخصوص پخت و پز مواد غذایی

2. شرکت روغن‌نباتی مارگارین: تولید کننده روغن‌های مایع و جامد، از جمله روغن آفتابگردان و روغن کنجد که هم در بازار داخل و همچنین بازار صادراتی فعالیت دارد.

3. تولید کننده روغن خوراکی گیاهی نیلوفر: کارخانه روغن نباتی ارجان نوین فعالیت خود را با نام تجاری و برند نیلوفر تولید انواع روغن‌های مایع شامل روغن آفتابگردان، روغن کنجد و روغن زیتون فعالیت دارد.

4. شرکت تولید روغن‌نباتی لادن: این کارخانه ی تولیدی یکی از شرکت های  تولید روغن‌های مایع مخصوص سرخ‌کردنی و پخت و پز می باشد که میتوان گفت بهترین و با کیفیت ترین نوع روغن خوراکی سالم را تولید میکند.

5. شرکت تولید کننده روغن‌نباتی افتاب : تولید انواع روغن مایع افتابگردان که بصورت سرخ‌ ویژه و روغن جامد خوراکی و روغن مایع مخلوط و… می باشد.

6. شرکت روغن‌نباتی نازگل: تولید کننده روغن‌های مختلف شامل روغن‌های مایع و روغن‌های مخصوص پخت و پز و سرخ کردنی و… می باشد.

این شرکت‌ها تنها تعدادی از شرکت های تولید کننده روغن خوراکی تصفیه شده می باشند که محصولات متنوعی را برای پاسخ به نیازهای مختلف بازار ارائه می‌دهند.

روغن خوراکی

جهت خرید عمده انواع روغن خوراکی تصفیه شده چه مواردی ضروری است

1. نوع روغن جهت مصرف : بسته به نوع پخت‌وپز و مصرف سرخ کردنی، روغن مناسب  انتخاب گردد. برای سرخ‌کردن بهتر است روغن‌هایی با نقطه دود بالا مثل روغن آفتابگردان یا سویا مناسب‌تر می باشند.

2. کیفیت و خلوص روغن خوراکی تصفیه شده: از برندهای معتبر و شناخته شده روغن‌های خالص استفاده شود. بررسی برچسب‌ها و اطلاعات مربوط به خلوص روغن اهمیت  زیادی دارد و باید به آن توجه شود.

3. ترکیبات موجود در انواع روغن خوراکی تصفیه شده: به مواد افزودنی، نگهدارنده‌ها و ترکیبات شیمیایی موجود در انواع روغن خوراکی توجه زیادی کنید.

4. چربی‌های اشباع و غیر اشباع موجود در روغن: نسبت چربی‌های اشباع و غیر اشباع را بخوبی بررسی کنید. روغن‌های غنی از چربی‌های غیر اشباع معمولاً سالم‌تر و برای انسان مفید هستند.

5.انواع اندازه و بسته‌بندی روغن های خوراکی: روغن‌های گیاهی بهتر است در ظروف تیره و غیرشفاف نگهداری شوند تا از نفوذ نور و اکسیژن جلوگیری شود.(جهت ماندگاری بالای کیفیت)

6. تاریخ انقضا روی بسته بندی: تاریخ تولید و انقضا را کاملا بررسی کنید تا از تازگی روغن خوراکی مطمئن شوید.

7. قیمت روغن : قیمت را می‌توان نشانه ی  کیفیت دانست، اما همیشه گران‌ترین گزینه بهترین نوع نیست. مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها  لازم و جزو موارد ضروری و مهم است.

 

برای خرید عمده انواع روغن خوراکی تصفیه شده علاوه بر قیمت مناسب و ارزان و نیز کیفیت مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد

1. بسته‌بندی: بهتر است روغن در ظروف تیره و غیرشفاف بسته‌بندی شده باشد تا از اثر نور مستقیم جلوگیری کند.

2. تاریخ انقضا درج شده روی بسته بندی: بررسی تاریخ تولید و انقضا درج شده برای اطمینان از تازگی روغن خوراکی تصفیه شده می باشد.

3. رنگ و بوی روغن خوراکی: روغن‌های با کیفیت تصفیه شده اکثرا رنگ طبیعی و بوی ملایمی دارند. بوی تند و یا نامطبوع ممکن است نشانه فساد باشد.

4. طعم روغن خوراکی: چشیدن مقداری از روغن خوراکی می‌تواند به شناسایی بهتر طعم طبیعی و عدم وجود طعم‌های غیرعادی کمک زیادی کند.

5. ویسکوزیته روغن خوراکی:معمولا روغن‌های تصفیه شده با کیفیت غلظت خوبی دارند وخیلی خوب در دست حرکت می‌کنند.

6. تحلیل روغن خوراکی تصفیه شده آزمایشگاهی: در صورت ممکن، آزمایشات شیمیایی برای بررسی بهتر وجود مواد ناخالصی و ترکیبات شیمیایی می‌تواند فرایند مفیدی باشد.

7. آزمایش سرد شدن: مقداری از روغن خوراکی را در یخچال قرار دهید. اگر روغن سریع به صورت لایه‌ای بحالت جامد درآید، ممکن است نشانه‌ای از کیفیت پایین روغن یا وجود چربی‌های غیرمطلوب و مضر باشد.
8. بررسی حلالیت در روغن : برخی از روغن‌ها ممکن است با آب واکنش نشان دهند. اگر روغن خیلی سریع با آب ترکیب نشود، می‌تواند نشانه‌ای از خلوص و کیفیت  آن باشد.
9. اندازه‌گیری اسیدهای چرب در روغن های تصفیه شده : آزمایشگاه‌ها می‌توانند میزان اسیدهای چرب آزاد رامورد بررسی قرار دهند که نشان‌دهنده میزان فساد در آن است.
10. آزمایش بوی شیمیایی در روغن: اگر روغن خوراکی بوی شیمیایی یا نامطبوع داشته باشد، نشانه‌ای از کیفیت پایین یا وجود ناخالصی در روغن خوراکی است.
11. بررسی گرانروی: روغن‌های با کیفیت غالبا گرانروی مناسب و خوبی دارند و به راحتی در دماهای مختلف جریان می‌یابند.
بطور کلی با استفاده از این روش‌ها می‌توانید کیفیت روغن مایع خوراکی تصفیه شده را بهتر تشخیص دهید.
روغن نباتی
gmail (2)
whatsapp (1)
telephone
instagram (1)
gmail (2)
whatsapp (1)
telegram (1)
telephone
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *